5 Ιανουαρίου 2014

04.02. Με βάρκα και σωσίβιο

[gallery columns="2" ids="1111,1112"]

04.02. Με βάρκα και σωσίβιο



  • συζήτηση στην τάξη για τη σημασία των λέξεων βάρκα και σωσίβιο και τη  χρησιμότητα του σωσιβίου. Δείτε εικόνες με βάρκες εδώ και με σωσίβια εδώ.

  • συζήτηση για τα καιρικά φαινόμενα (βροχή, πλημμύρα κ.α.) και την πρόγνωση τους και πώς προστατευόμαστε. Εικόνες με καιρικά φαινόμενα εδώ και η ιστοσελίδα Ε.Μ.Υ..

  • διδασκαλία των γραμμάτων Β, β και Ω, ω

  • αναφορά της προσωπικής αντωνυμίας εγώ και στις ρηματικές καταλήξεις σε -ω
    π.χ. εγώ έχω        εγώ κάνω
    εγώ οδηγώ κ.ο.κ.


Λέξεις από Β και β:


βάζο, βάζω, βάρκα, Βασίλης, Βασιλική, βασιλικός, Βερολίνο, βήμα, Βόλος, βουνό, Βούλα, βροχή

Λέξεις από Ω και ω:


ωκεανός, ωμός, ώρα, ώριμος, ωρολόγιο, ώστε

Περισσότερες λέξεις από Β, β εδώ και από Ω, ω εδώ.


[slideshare id=43659530&doc=random-150119072629-conversion-gate02]

Τραγούδι για το Β, β από τα Λάχανα και χαχάνα


http://www.youtube.com/watch?v=Jv729S1Weq8

Το κουτάβι


Μ’ ένα παπούτσι για καράβι
ταξιδεύει το κουτάβι
κάνει τα χέρια του χωνί
βάζει δυνατή φωνή.


 «Το καράβι μου βουλιάζει,
το καράβι μου βουλιάζει
το καράβι μου βουλιάζει
κι όπου να ‘ναι σκοτεινιάζει.


 Δε φοβάμαι το σκοτάδι
είμαι δυνατό κουτάβι
οι αστραπές δε με τρομάζουν
κι οι βροντές με διασκεδάζουν».


Μουσική: Τάσος Ιωαννίδης,
Ερμηνεία:
Δ. Χαλκιόπουλος,  Α. Παναγιώτου και Χορωδία ΚΣΤ΄ δημοτικού σχολείου Λεμεσού



Βίντεο από την Εκπαιδευτική τηλεόραση - Ένα γράμμα μια ιστορία - Γράμμα Β: Ο βιολιστής βάτραχος


Ο ΒΙΟΛΙΣΤΗΣ ΒΑΤΡΑΧΟΣ_276x240

Βίντεο από την Εκπαιδευτική τηλεόραση - Ένα γράμμα μια ιστορία - Γράμμα Ω: Το ωραίο ωρολόγιο


ΤΟ ΩΡΑΙΟ ΩΡΟΛΟΓΙΟ_251x240

Διαδραστικές ασκήσεις με τα Β, β και Ω, ω:


www.jele.gr_blog

ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΛΕΞΕΙΣ Β, β_320x238

ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΛΕΞΕΙΣ Ω, ω_320x239

ΞΕΚΟΥΡΔΙΣΤΗ ΤΑΞΗ Β, Ω 2_blog

ΞΕΚΟΥΡΔΙΣΤΗ ΤΑΞΗ Β, Ω 2_blog

ΓΡΑΜΜΑΤΑΚΙΑ ΣΤΗ ΣΕΙΡΑ ΓΙΑ ΠΡΩΤΑΚΙΑ ΟΛΟ ΧΑΡΑ
Με βάρκα και σωσίβιο (Β, β και Ω,ω)


Το μουσικό κομμάτι "Βροχή" του Μάνου Χατζηδάκι


http://www.youtube.com/watch?v=qvWl7JOOT6I

Απο το άλμπουμ το χαμόγελο της τζοκόντας του 1965

Βίντεο με το καιρικό φαινόμενο της βροχής


http://www.youtube.com/watch?v=lMbhnC1kncY

http://www.youtube.com/watch?v=qDP9SFeDKr4